Internett og TV

Kollektivt internett og TV
Borettslaget har en kollektiv avtale som omfatter både internett og TV. Avtalen er med Telia (tidligere Get)

Det at det er en kollektiv avtale, betyr at betalingen gjøres over felleskostnadene til borettslaget og at alle har minimum dette tilbudet.

TV-tilbudet omfatter TV-pakken Start, 50 valgfrie poeng og TV-boksen Mikro. Du har stor mulighet til å velge din egen TV-hverdag og kan for eksempel bruke noe av poengene til å velge HBO.

Internett-tilbudet omfatter en ned- og opplastingshastighet på 10 Mbps.

Individuelle avtaler
Beboere kan selv inngå avtale med Telia dersom de ønsker høyere hastighet på internett, andre TV-pakker, flere poeng, mulighet for opptak inntil 500 timer eller mer. Basis-avtalen til borettslaget omfatter ikke opptak.

Kontakte Telia
Kundeservice hos Telia: 924 05 050 eller Telia.

Jeg skal flytte ut
Spm: Hva skal jeg gjøre med dekoderen/modemet fra Telia? Skal jeg la denne være igjen i leiligheten?
Svar: Selv om borettslaget har en kollektivavtale med Telia, har du har en personlig avtale med Telia når det gjelder dekoderen og eventuelle andre tjenester du måtte ha. Ta derfor kontakt med Telia og si opp din avtale. Dekoderen må enten leveres inn eller sendes tilbake til Telia.

Spm: Hvor kan jeg levere dekoderen/modemet?
Svar: Hos Telia sine forhandlere kan du bestille tjenester, bytte defekte modem/dekodere samt returnere modem/dekodere med tilbehør. Nærmeste forhandler for oss er Elkjøp på Ullevål.


Jeg skal flytte inn
Spm: Hvordan får jeg tilgang til internett og TV?
Svar: Du må inngå en avtale med Telia for å få utlevert en dekoder. Dette kan du gjøre på Elkjøp på Ullevål.