1 Kollektivt internett og TV
2 Individuelle avtaler
3 Regning
4 Kontakte Telia
5 Jeg skal flytte ut
6 Jeg skal flytte inn
1 Kollektivt internett og TV
2 Individuelle avtaler
Beboere kan selv inngå avtale med Telia dersom de ønsker høyere hastighet på internett, andre TV-pakker, flere poeng, mulighet for opptak inntil 500 timer eller mer.
Generelt har borettslagets beboere mulighet til oppgradering av internett og TV til reduserte priser. For aktuelle tillegg og priser, se på telia.no/minside.
3 Regning
For den kollektive grunnpakken, enten du har alternativ A, B eller C, blir du belastet et tillegg på 381 kroner (per februar 2023) på regningen med felleskostnadene fra borettslagget. Dersom du velger en høyere hastighet, flere kanaler eller andre tilbud som ikke inngår i den kollektive avtalen, vil du få en egen regning fra Telia på dette.
4 Kontakte Telia
Kundeservice hos Telia: 924 05 050 eller www.telia.no
5 Jeg skal flytte ut
Spm: Hva skal jeg gjøre med dekoderen/modemet fra Telia? Skal jeg la denne være igjen i leiligheten?
Svar: Selv om borettslaget har en kollektivavtale med Telia, har du har en
personlig avtale med Telia når det gjelder dekoderen og eventuelle andre
tjenester du måtte ha. Ta derfor kontakt med Telia og si opp din avtale.
Dekoderen må enten leveres inn eller sendes tilbake til Telia.
Spm: Hvor kan jeg levere dekoderen/modemet?
Svar: Hos Telia sine forhandlere
kan du bestille tjenester, bytte defekte modem/dekodere samt returnere
modem/dekodere med tilbehør. Nærmeste forhandler for oss er Elkjøp på
Ullevål.
6 Jeg skal flytte inn
Spm: Hvordan får jeg tilgang til internett og TV?
Svar: Du må inngå en avtale med Telia for å få utlevert en dekoder. Dette kan du gjøre på Elkjøp på Ullevål.